Har du noget på hjerte?

Jeg håber, at du har hygget dig med bike-addict og at du kikker forbi en anden gang.

Du er velkommen til at skrive en hilsen eller kommentar her i gæstebogen - du gør det ved at klikke på den blå knap.
Du kan evt. indsætte et foto ved din hilsen.

Mere omfattende spørgsmål besvarer jeg via mail, så det er en god idé at påføre din mailadresse, hvis der er noget du vil have svar på!

31-05-2017

Tonny

Hej Kenn.

Siden jeg købte taskerne sidste år, har jeg brugt dem på 4 ture til udlandet og lidt i det daglige. Jeg har intet at udsætte på dem. Det er rigtig god kvalitet og gennemtænkt design der fungerer.

Jeg vil anbefale, at du handler hos alburmoto.com. Oleksii der driver forretningen er en super cool fyr, der sætter kundeservice i højsædet - også efter handlen.

29-05-2017

Kenn Hansen

Hvad er erfaringer med Hola alutaskerne..? Overvejer selv at bestille et sæt Expedition til min Transalp :)

30-01-2017

Tonny

Hej Heidi.

Jeg medbringer som regel en lille bærbar (købt til formålet), når jeg er på motorcykel ferie. Den giver mig bl.a. mulighed for at sikkerhedskopiere samt redigere billeder/video undervejs. Hvis du ikke ønsker at medbringe en laptop, er det oplagte alternativ
at medbringe flere SD kort til dit GoPro - de koster efterhånden ikke alverden.

Jeg håber at I får en dejlig tur til sommer.

30-01-2017

Heidi Frantzen

Hej, Jeg faldt over din hjemmeside da jeg søgte på de bedste ruter ned igennem tyskland, og tænker at i år kommer den til at gå noget lignende jeres tur til alperne.

Vi tænker på at have Go Pro med denne gang, hvordan gemmer du dagens film, de fylder jo ret meget, så kortet der sidder i bliver jo hurtigt fyldt

06-09-2016

Tonny

Hej Preben.

Jeg kan godt forstå, at det østlige Europa frister.
Tjekkiet har en del god kørsel at byde på. Ikke mindst i bjergene i den nordlige del. Jeg har været igennem landet et par gange, og er så heldig, at have en kammerat i Liberec
der har vist mig lidt rundt. En decideret rute igennem landet, kan jeg desværre ikke hjælpe dig med.

Det "rigtige" Østeuropa finder du dog heller ikke i Tjekkiet. Landet har igennem de senere år gennemgået en rivende udvikling, og minder i høj grad
om et vesteuropæisk land.

Jeg kan derimod varmt anbefale Rumænien og Bulgarien, som især på landet er meget forskelligt fra de steder du allerede har været på 2 hjul.
Rumænien er intet mindre end fantastisk at udforske på motorcykel - storslået
natur, fede veje, venlige mennesker og sidst men ikke mindst, så er der kun ganske få turister.
Det samme gør sig gældende for Bulgarien (hvis du ser bort fra Sortehavskysten).
Begge lande er utroligt billige at rejse i hvad angår overnatning, mad
og drikke. Bulgarien er mindre udviklet og fattigere end Rumænien, hvilket også afspejler sig i prisniveauet.
Rumænien er dog min favoritdestination imod øst, hvilket først og fremmest skyldes Karpaterne (Europas største bjergkæde) der går igennem landet.

Når
jeg skal finde inspiration og information til fremtidige rejser, bruger jeg primært advrider.com - et fantastisk forum for rejselystne motorcyklister i hele verden!

Hvad angår overnatning, så benytter jeg mig flittigt at booking.com.
Jeg har aldrig
oplevet problemer med at finde gode steder at overnatte, når jeg rejser i Østeuropa.

05-09-2016

Preben Vinther Nielsen

Hej Tonny

Altid en fornøjelse at læse om dine/jeres oplevelser. Vi talte sammen for snart 10 år siden, da jeg søgte gode råd til min første store tur på mc, sammen med kæresten. Det blev en fantastisk tur til Schweiz, som siden er blevet gentaget
mange gange. Kæresten har dog solgt motorcyklen, men sammen med gode kammerater er det blevet til over 100.000km i Østrig,Italien, Schweiz, Frankrig, Belgien og Tyskland.
Men nu er vi blevet enige om at køre længere østpå og søger derfor råd og inspiration.
Vi
kører ligesom dig friskt, men kun på asfalt, vi kører fra sted til sted hver dag og foretrækker en seng at sove i.
I første omgang har vi snakket om Tjekkiet, men Transfagarasan i Rumænien lokker også. Hvor finder du oplysninger om ruter/områder samt overnatningsmuligheder
i Østeuropa ?
Kan man finde sin egen "marguritrute" hele vejen gennem Tjekkiet som i Tyskland ?

Mvh Preben Vinther

24-06-2016

Tonny

Tak Kristian :)

Jeg håber, at I får en fed tur.

Tonny

22-06-2016

Kristian Hergott

Hejsa.

Jeg vil gerne siger tusind tak for dine mange gode rejseberetninger. Der har været mange gode timers læsning :-)

På mandag tager en makker og jeg på vores første MC tur. Turen går rundt om Tyskland. Dvs. Tyskland, Tjekkiet, Østrig,
Italien, Frankrig, Schweis, Belgium, Holland og retur hjem.

Turen foregår på for mit vedkommende på min XJ 600 N fra 98' og min makker på hans GSX 600 F 02'. Vi har GPS og et europakort med også planlægger vi i forhold til vejret hvor og hvor langt
dags turene bliver.

Endnu en gang tak for et godt site med masser af spændende læsning :-)

Mvh Kristian Hergott.

05-02-2016

Tonny

Jeg har kun erfaringer med Garmin's Zumo modeller. De logger automatisk den rute du har kørt. Afhængig af rutens karakter, gemmes de sidste 15-20.000km - det kræver dog tilslutning til PC for at få de ældre dele af sporet frem.

04-02-2016

Christian Bech

Hej - skal på tur tværs over USA, og kunne godt tænke mig at logge ruten på en eller anden måde - har du nogen forslag til, hvordan det bedst kan lade sig gøre? - har Iphone 6 - men overvejer evt. at købe TomTom/Garmin..

26-08-2015

Tonny

You are more than welcome to write here on the page Vinnie :)
I've send you an email.

25-08-2015

Vinnie Kuhn

Hi Tonny,

Congratulations on the Super Tenire ! Enjoy it !

I'm curious about your choice of new bikes. I believe, you both rode DL 650 bikes. When you upgraded, how did you decide on the super Tenire and the F800 GS, rather than the DL1000
?
If you have a moment, I'd like to hear your reason.

Also, I hope using this web address is not a problem. I don't want to be intrusive, so if there is a better place to communicate with you, just point me there.

Also, keep me posted
on your visit. My wife and I would love to meet you guys !

Have a great day & be well
Vinnie

Hjemmeside 18-08-2015

Dit navn

Dear Don,
I happened to find your "moving on" post on Stromtrooper the other day. I was rewarded with the links to your 4 long RR / vacation posts on Adventure Rider.
I live in New Jersey, in the US, and it has been hot 93*F- 95* F ( 34*C). So
here I am in the air conditioning viewing your rides . What a treat !! Thank you very much for time and effort to share your trips with us.
I have to say, I am both very impressed by your command of the English language, and somewhat embarrassed , as I
only have one language. Nice job !!
You take some beautiful photos also, I loved looking at them. You had some wonderful adventures !
You are a very fortunate man, you have a beautiful and courageous woman as your mate. You guys make a great looking
couple, and I'm sure you share a wonderful life.
So, good luck with your new bike, I was a fire fighter for my career, so "Be safe out there" Don, at work and on the bike.
If you ever visit the New York - New Jersey area, drop me a note. It would be
great to meet you !Thanks again, be well
Vinnie
(I hope I'm doing this right !)

27-06-2015

Tonny

Tak for de pæne ord Claus.
Jeg er glad for, at kunne give dig inspiration.

26-06-2015

Claus Hjæresen

Tak for en super interessant hjemmeside. Jeg har ikke kørt MC i de sidste 25 år, men drømmer om langture i Europa og længere væk. Din hjemmesider er fantastisk inspirerende.

23-05-2015

senol

Den v strom din kæreste køre på hvad hvor meget bruger den af benzin.

18-05-2015

Tonny

Hej Johnny.

Når du skriver freeride crosser, går jeg ud fra, at du mener KTM's Freeride..?

Hvis det er tilfældet, så er det en bastard mellem en enduromaskine og en trialmaskine. Den er fysisk mindre end en typisk enduromaskine og brillerer
især ved teknisk udfordrende kørsel. Til gengæld er den ikke en fornøjelse på vej.
Jeg prøvede den sidste år og syntes rigtig godt om maskinen, men ville aldrig bruge den til noget der minder om gadekørsel.

14-05-2015

johnny frantzen

Hej
hvad er forskellen på en enduro- og en freeride crosser. kan man køre en lang tur ud af ad landevejen på en enduro maskine. køre freeride maskinen lige så godt som enduro maskine i svært terræn.
mvh johnny

03-05-2015

Jesper Kragh

Ja jeg må se mig om efter et højere sæde eller alternativt en ompolstring. Det lader til at være samme betræk som benyttes at dømme efter det 'luft' der er mellem betræk og skum. En ven i Sydney prøvede med SW motech fodhvilere som kan sænkes 1.5cm men
synes ikke rigtig de fungere da de åbenbart er lidt vinklede.
Ja en tenere med MT07 motor er vist det vi alle drømmer om, og burde også ligge i en tilgængelig prisklasse! Ellers skal det blive spændende hvad der dukker op på AT fronten til efteråret:)
mange hilsener jesper

02-05-2015

Tonny

Tak for de pæne ord Jesper.

Vi er ca. lige høje og det højere sæde har fungeret fint for mig. De 2 cm giver en mærkbar mere afslappet knævinkel, og den mindre skåleformede profil gør at man bedre kan flytte sig rundt på sædet.

Det er
en rigtig fin maskine du kommer fra - hvis bare den havde en cylinder og 20 hk... Jeg håber virkeligt, at Yamaha snart kommer med en ny Tenere med motoren fra MT07!

01-05-2015

Jesper Kragh

Hej Tonny! Tak for en super side! Har virkelig nydt at besøge dit site over den alt for lange vinter for tur læsning og høre om dine erfaringer med DL650. Jeg kommer fra en XT660Z da jeg boede down under og fik kørt en masse grus. Efter retur til DK har
jeg set mig om efter en mere komfortabel asfalt maskine og har efter prøvekørsel af DL650 netop købt sådan en i hvid med sw motech gear og ser frem til en masse gode rejser med den. Jeg finder dog i forhold til tenere'en at der er en meget kompakt kørestilling.
Jeg er 185 cm og overvejer stærkt enten Sw motech fodhvilere som kan sænkes 1.5cm eller at få ompolstret sædet så afstand til forhvilere forøges. Kan se at du allerede fra start har fået et 2cm højere sæde, så formoder at det har givet dig den fornødne afstand
til fodhvilere uden at gå på kompromis med clearance?

01-05-2015

Tonny

As you describe it I believe that it is noise from the chain that you can hear. Check that it is properly adjusted and lubed. Besides that don't worry - there are many moving parts on a bike, and some mechanical noise are to be expected.

As a
thumb of rule I keep the rpm under 2/3 of red line (on any bike) on long hauls on the motorway.
On the V-Strom that is around 6.500 rpm where the engine purrs like a kitten and you still have sufficient power if you need to accelerate.

Based on
other owners experience you should expect some oil consumption if you keep the engine above 7.000rpm over an extended period of time.

29-04-2015

hessel

ty tonny for your info and reply...
i have one more question since your obviously an experience expert on these bikes.
i noticed mine produces a slight ticking like noise when i pull away on low revs.
it can be heared on load only in the low
down revs up until 3000 rpms.
i guess its normal but just asking.
reving in neutral i hear nothing.
what do you think?
last but not least, what do you consider an acceptable rpm for long hauls on the motorway?
i live in the north of holland
(assen) and getting anywhere interesting takes some motorway riding to get away from the boring flat northern dutch countryside.
my local suzuki dealer said ride it like u want, they can take it....
i think around 7000rpm constant for hours on end
would be about the limit for the little engine...what are your thoughts on that?

cheers,

hessel

24-03-2015

Tonny

Thanks Hessel.

Congratulations with the new ride I'm sure that you are going to enjoy it.
Over all the V-Strom is bulletproof and trouble free.

There are only two things I would recommend that you pay special attention to.

1.
In the user manual recommended torque for the rear axle is 100Nm - to avoid galling of the nut reduce that to 80Nm and add anti seize to the tread.
You can read more about it here: http://www.stromtrooper.com/dl650a-2012/76417-axle-nut-made-cheddar.html

2.
Check the routing of the diagnostic wire to make sure that it doesn't rub against the frame.
You can read more about that here: http://www.stromtrooper.com/dl650a-2012/124937-my-strom-left-me-stranded-heads-up.html

I hope that you'll have a great
(and trouble free) time with your V-Strom.

Cheers
Tonny

23-03-2015

hessel tuit

hello bike addict.....

i just wanted to let u know how much i enjoyed your travel stories.
i recently swapped both my bikes in favor for a 650 vstrom.
same type u have.
maybe theres stuff worth checking out in order to avoid problems
later on wich u can share with me?
i read u stranded with an electrical failure in the UK and i hope to avoid such things now that its still new.

15-12-2014

Tonny

Tak for den positive feedback Frederik.

Når du skal bruge den samme maskine både til offroad og længere ture rundt i Europa, handler det om at finde en, som du kan magte i terrænet og som du samtidig kan holde ud at køre på mange timer om dagen.
Dit
budget spiller desuden en stor rolle, når der skal vælges maskine.

Hvis offroad egenskaberne vægter tungest vil maskiner som f.eks. CCM 450GP eller KTM 690 Enduro være gode valg.

Et billigere, mere driftsikkert og komfortabelt alternativ
kunne være Yamaha XT 660 (R eller Ténéré).

Personligt fortrækker jeg maskiner med mere end én cylinder, når den også skal bruges på gaden.
I den kategori finder du maskiner som f.eks. BMW F 800GS, Triumph Tiger XC og Suzuki's V-Strom. Denne type
maskiner kan dog være en ordenlig mundfuld offroad - ikke mindst for den uerfarne.

En joker kunne være den nye Ducati Scrambler.
Den vejer ikke alverden, har en god kørestilling, fornuftig frihøjde og affjedring samt rigeligt med kræfter. Man
skal dog nok ikke være meget over 180 cm høj, hvis man skal kunne finde sig til rette på den og tankkapaciteten er på beskedne 14 liter.

12-12-2014

Frederik I

Hej. Super fed side med masser af spændende læsning. Bliv ved med at opdatere og dele dine erfaringer.
Jeg selv er ung (22) og vild med at køre mc.
Kører lige nu en Kawasaki VN 900 classic, som jeg har bygget om i bobber stil.
Tidl MC var
en kawasaki ER-6n.. (det var tid til at afprøve en cruiser)..
Nu går jeg og leger med tanken om at køre noget offroad/enduro MC og har derfor nydt at læse om dine erfaringer med offroad.
- thumbs up for en god livsberetning og må det gode vejr komme
hurtigt til danmark i 2015.

Et enkelt spørgsmål.
Hvis man gerne vil køre længere ture (rundt i EU) på en enduro/offroader, som er forholdsvis driftsikker på længere ture men samtidig kan takle større bakker, skovstier, sand, mudder osv.. Hvilke
faktorer/specifikationer skal jeg være særligt opmærksom på ved køb af en sådan mc? Kan du evt liste nogle punkter op efter hvad du har erfaret og evt nogle bud på sådanne mc'er?
(Jeg er helt grøn inden for offroad/enduro, men er ivrig efter at komme i
gang med det).

18-11-2014

Tonny

Det er dejligt at høre, at I har glæde af siden :)

Tak for råmateriale Henrik. Som du kan se, er det kun en lille del af det du optog, som jeg har brugt - så du kan stadig nå at lave din egen film ;)

17-11-2014

Gudmund M. Hansen

Hej.
Har været lidt rundt på din kanon flotte og informative hjemmeside.

Mvh. Gudmund

02-10-2014

Henrik Mahler

Hej Tonny, godt at se mine filmklip fra 2010 blive brugt til noget fornuftigt !!! rigtig fin side her, og din tråd på Adv-rider skal jeg ha tjekket ud snarest. Ny kæreste og hus-projekt i Sverige siden 2010, har dog stadig den lille Honda deroppe, så lidt
små telt-ture i området er da muligt ;-)

27-07-2014

per stromsather

Hei, jeg har lest din tråd på Adv rider og er interesert i å kjøre west kysten av Danmark på strender og sand . Finnes det et GPS spor fra topp til bunn? Ta kontakt med meg på per.stromsather@gmail.com
Vil gjerne få tips fra deg om det ikke finnes
, eller om andre i Danmark kan ha et GPS spor .

24-06-2014

Torben Falck

Hej Tonny,

Mange tak for svar. Jeg har prøvekørt V-Strom'en i dag og selv om det er (alt for) mange år siden jeg har kørt mc sidst, så følte jeg mig hjemme i løbet af 10 minutter. Kørte penge fin blanding af små veje, hovedveje, motorvej og bykørsel,
så jeg har et godt indtryk af den. Mangler vel kun noget grus - det ville jeg ikke byde demo'en :-) (ville nu heller ikke være tryg ved det på nuværende tidspunkt ;-))

Jeg vil prøvekøre et par andre cykler inden jeg beslutter mig.

Bl.a.
VFR800 som jeg altid har været pjattet med og den nye CB 650 F som vel er én slags lillebror til 1000'eren du havde.

V-Strom'en har noget alsidighed over sig, som de 2 andre ikke har og måske er det i virkeligheden kun Versys, der kan noget af det
samme i prisklassen.

23-06-2014

Tonny

Hej Torben.

Jeg er stadig rigtig glad for min V-Strom. Det er ikke verdens mest sexede maskine, men den er alsidig og velkørende i en grad, så man skal ud og betale mere end det dobbelte, for at få noget i samme stil, som er bedre.

Den
nye +2012 model er på alle områder en bedre maskine end forgængeren. Summen af de mange små forbedringer, overstiger hvad man kunne forvente ud fra data.
Den gamle model er ikke en dårlig maskine, den virker bare lidt gammeldags i sammenligning med den
nye.

Selvom jeg er rigtig glad for min V-Strom, er der så afgjort plads til forbedringer - men det er en holdning jeg har til stort set alle motorcykler.
Til mit behov kunne den godt bruge mere frihøjde og bedre affjedringskomponenter.
20
ekstra hk ville heller ikke gøre noget, men hvis det var på bekostning af den fremragende brændstoføkonomi, vil jeg hellere nøjes med dem den har - jeg har aldrig før haft en maskine, hvor jeg typisk kører over 500km mellem tankninger.

Grundlæggende
virker V-Strom'en som en kvalitetsmaskine, men samlekvalitet og finish kunne (og burde) være bedre. F.eks. føring af ledninger og køleslanger virker lidt sjusket og tilfældig. Det er på sådanne områder, at jeg bliver gjort opmærksom på, at der er et S på tanken.

Hvad
angår driftsikkerhed og holdbarhed, har V-Strom'en (både den gamle og den nye) et rigtig godt ry og der er flere maskiner der har rundet 200.000 km uden andet end almindelig service. Den er desuden nem og billig at servicere.

Hvis det er den type
maskine man vil have, er der intet der slår den til prisen.

23-06-2014

Lea

Kære Tonny,

Jeg hedder Lea Rozena, og jeg skriver til dig på vegne af Tirendo.dk. Vi er en ung virksomhed, som udbyder dæk i Europa, bland andet i Danmark.

Jeg fandt din blog særligt spændende, da du skriver om alt fra turberetninger
til vedligeholdelse.

Vi leder ligeledes en blog med informatione om biler og motorcykler, ræs, rejser, samt anden spændende information om køretøjer. De nyeste af vores indlæg handler om en jordomrejse på motorcykler – ”How far can we go”. Derfor
kunne vi godt tænke at samarbejde med dig mht. skrivningen af de nye blogindlæg. På forhånd tak for dit svar.

Med venlig hilsen

23-06-2014

Torben

Hej Tonny,

Er du stadig tilfreds med din V-Strom?

Jeg kigger nemlig på en og har fået et ok tilbud ;-)

Noget du ønsker dig anderledes?

Vedligeholdelse?

Byggekvalitet?

02-04-2014

Tonny

Tak for hjælpen Torben.

Jeg vidste ikke der var sådan et værktøj. Det gør arbejdet en hel del lettere :)

Ud af godt 800 links var der kun en håndfuld der endte blindt - meget bedre end frygtet.

Hjemmeside 31-03-2014

Torben Falck

Hej Tonny,

Jeg så dit råb om hjælp ang. døde links.

Der findes en del online der kan hjælpe.

Det bedste er selvfølgelig, hvis et konsistenscheck kan ske automatisk når du opdaterer dine sider.

Men prøv at pudse en
sporhund på din side, f. eks...

http://www.deadlinkchecker.com

15-01-2014

Christian

Hej Tonny

Super flot hjemmeside. Har lige oppet lidt rundt på siden og må sige den er godt opbygget. Har selv en bmw R 1100 rt.

Kommer helt sikkert herind igen og kigger.

Hjemmeside 07-01-2014

Glen

Hej Tonny

Super hjemmeside, sidder og kigger på alle billederne. Har selv en Yamaha FZR600, men får lidt ondt i ryggen af at ligge så meget ned.

Kender du en lignende MC, hvor man ikke ligger så meget ned?

22-09-2013

Mathias (Aka. Fedtegreven)

Hej Tonny,
Ville lige sige tak for en god RR i England, Wales og Irland. Underholdende med fede billeder, som altid.
Jeg har ikke en brugerprofil på ADV, så du får lige hilsenen her:-)

02-09-2013

Tonny aka Don T

Tak for alle kommentarerne og spørgsmålene her i gæstebogen.
Det glæder mig, at I har fornøjelse af Bike-addict og bruger siden til at finde inspiration og informationer.

Jeg kører typisk mellem 20 og 30.000 km på mc om året - i år ender i
den høje ende, da vejret har været fantastisk det meste af sommeren og der har været 2 længere ture på programmet.

Hjemmeside 01-09-2013

Brian Hansen

Hej!
Fin og spændende hjemmeside du har.
Vi er 3 (min far, min bror og jeg selv) der også er igang med en hjemmeside.
Min far kører også VStrom.
Hvor mange kilometer kører du egentlig om året ?

19-08-2013

jimmy

hejsa har set at du muligvis kender en der kan lave mc leasing har en hd

13-08-2013

Morten Libenholt

Hej Tonny,

Jeg er ved at være færdig med at planlægge en tur rundt i Europa her til efteråret og kan se der er sektioner, der kommer tæt på din tur i 2005. Især nord/vest frankrig samt pyrnæerne og sydfrankrig. Det om det bliver tværs over pyrnæerne
eller jeg tager videre ned til portugal afgøres først når jeg når derned.
Vil du evt. have lyst til at dele et par waypoints omkring nogle af de nævnte områder? Evt. når vi mødes hos Temkitt?

Mvh.
Morten

03-06-2013

Michael Hudlebusch

Hej Don T.
Jeg køre selv 650 V-strom og læser dine artikler med stor fornøjelse og interesse, men jeg har et problem med min Mc, når den har stået stille et døgn eller to, er den helt afladet (ingen strøm). Det sker ikke hver den har stået stille.
F1
fejl blinker i displayet og den røde lampe lyser konstant.
Den har været på autoriseret værksted flere gange men de kan ikke finde fejlen. Er der nogen som kender til sådan et problem?.
Ps:jeg har nyt batteri på.
mvh.Michael.

12-02-2013

Emil

Hej Tonny. Super læsning og god hjælp da jeg er ved at planlægge sommertur til Sydspanien. Så du ledte efter nyt MC tøj, ville bare anbefale Hein Gericke, som du sikkert kender. Jeg købte jakke, bukser og støvler, kvaliteten er helt top. Det vildeste stykke
tekstil jeg nogensinde har haft på, masser af udluftnings muligheder til de varme dage, samt udtageligt termofoer.

http://www.hein-gericke.de/bekleidung/motorrad-bekleidung/jackets/hein-gericke-tourist-gore-texr-performance-shell-jacke-beige-chilirot.html

http://www.hein-gericke.de/bekleidung/motorrad-bekleidung/pants/hein-gericke-tuareg-sierra-gore-texr-performance-shell-hose-beige-schwarz.html

Mvh.
Emil
- Honda XRV 650 - 89`

05-11-2012

Kenn

Hej Don t

Jeg er ved at se på ny mc og i den anledning er jeg faldet over en suzuki vz 800 intruder fra 2007. Er det noget du kender til og er det en stabil mc.

23-09-2012

Torben

Hej!
Tak for en super-interessant og meget personlig hjemmeside: har brugt rigtig meget tid på at surfe rundt!
Kørte Korsika rundt - iøvrigt på en lejet V-Strom - for et par år siden og det er ualmindelig ubeskriveligt på mc ... sving, dufte, varme
osv. Min foreløbig bedste mc-oplevelse :)

30-08-2012

Trond

Hej Don T :)

Jeg står i den situation at jeg har fået et godt tilbud på en WR250X hos en forhandler, som jeg regner med at hapse. Men jeg vil først høre dig, om du måske tror den bliver for tam til mig - jeg er alligevel en gut på 105 kg og 1.85
høj - vil den kunne trække mig? ;-)
Den skal primært bruges som billigt transport middel i byen.

Udover det, har du så et link der virker til den tråd jeg læste om din WR250 som hed " Når 250 cc ikke altid er nok " har prøvet det link der står
her på siden, men det duer ikke just mere. Der var ellers god læsning :)

Mvh,

Hjemmeside 18-08-2012

Peter

Flot hjemmeside med gode informationer :=)

08-08-2012

Jørn

Hej

Starter mod Rumænien den 20 august og søger nogen gode enduroområder.

Nogen tips?

01-07-2012

Kim Bo

Hej
Flot hjemmeside, jeg har kikket dine billeder fra romænien, på et af den er der så vidt jeg ka se en Yamaha Wr400F, den ligner umiskendeligt den jeg har købt for 2 md siden :-)

Hjemmeside 13-05-2012

john

cool

29-03-2012

Steffen Holmbøl

Hej Tonny

Du er virkelig en inspiration, tak fordi du har valgt at beskrive dine ture, dine erfaringer og ikke mindst hvad man skal have med på turen. Nordkapp skal klares denne sommer, alene på en CB 600 F inspireret af din rute. Takker!
Fortsæt med det gode arbejde.

07-02-2012

Klaus

Hej Don T
Jeg har "fulgt" dig og dine beretninger på div fora og nydt dine input, de er altid meget kvalificeret og som regel også vel dokumenteret. Denne hjemmeside er fantaktise, jeg nyder at læse dine rejeberetninger, jeg er selv startet med MC ferie "lidt" senere end dig men håber at jeg kan nå et par af dine rejsemål. Jeg håber du vil forsætte med at skrive, for du har én fast læser.
Hilsen
Klaus (MCF: kvk)

Hjemmeside 05-02-2012

Peter

Hej Don T
Medens smilet breder sig over mit ansigt, læser og kigger jeg mig rundt på din side.
Herligt og flot, et kæmpe arbjede du - allerede - har lagt i at bygge siden om dit mc-liv. Tak for kigget *s*
bmwenliGSt

04-02-2012

Martin Gade

Hej Don T

Fin hjemmeside du har bygget op. Du bruger sgu dine maskiner, det er fedt at se. Jeg nyder at sidde og bladre igennem dine billeder og beretninger, thumbs up for det. Derudover venter jeg spændt på hvad du køber til foråret...om det blive v-stromen eller Triumphen :-)
Mange hilsner
Martin

03-02-2012

El Dudeness

Hey buddy,

Congrats med den nye side. Godt initiativ og veludført indtil videre.
Lad det snart blive forår!