Siden jeg som 18-årig begyndte at køre motorcykel, har min smag og mit behov ændret sig mange gange, hvilket kan ses på de maskiner jeg har kørt på igennem årene.
I starten var det først og fremmest udseendet der betød noget.
Senere var det i høj grad kubik og hk der var det afgørende for mit valg.
Efterhånden som jeg har rundet nogle hundrede tusinde kilometer og er blevet en habil pilot, er det primært køreegenskaber og anvendelighed der ligger til grund for mine valg.
For mig er det fedeste ved at køre motorcykel, når maskinen er pakket og Europas kringlede småveje og afkroge skal udforskes. Derudover elsker jeg at give den gas på veje der udfordre både mig og maskinen. Siden 2004 har jeg desuden kørt på bane og op til flere gange om året og i 2008 begyndte jeg at køre seriøst offroad.
Da jeg foretrækker kun at have én motorcykel, stiller det høje krav til mit valg af maskine - og uanset hvad jeg vælger, vil det altid være et kompromis.

Super Ténéré'en har selskab i garagen af min kærestes BMW F800GS.